Recreantentornooi

Badmintonclub Hoge Wal - Ertvelde

Op ZONDAG 7 APRIL 2019 organiseren wij ons eigen

recreatietornooi.

- Het tornooi staat open voor recreanten, D, C2 en andere sportieve spelers.

Bij voldoende interesse voorzien we ook een poule voor de B spelers, de goeie C1's en de zotte C2's!

- Alle wedstrijden worden in poules gespeeld.

- Er zijn prijzen voorzien voor alle deelnemers.

- Voor de mensen met een hongerke, worden hotdogs, wraps en een stukje gebak voorzien.

- De Ronde van Vlaanderen zal te volgen zijn in de cafetaria.

Gelieve bij de inschrijving uw badmintonniveau zo juist mogelijk op te geven, zodat iedereen plezier kan beleven aan zijn wedstrijden.

Wij hanteren volgende indeling:

- matig: de echte recreatieve speler (beginners)

- goed: heeft ervaring en steekt een tandje bij om te kunnen winnen

- sterk: kent geen genade en vecht voor elk punt (sowieso elke C2, speelt minimum hierin)

- zeer sterk: sowieso C1 spelers en andere moedigen

Aanvang:

9 uur: dubbel dames en dubbel heren

14 uur: dubbel gemengd

Inschrijvingen:

via emailbericht naar inschrijven@bc-hogewal.be met vermelding van naam, discipline(s), club en spelersniveau. (Inschrijving pas geldig na bevestiging, deze sturen we bij een volledige poule)

Indien competitiespeler, graag het VBL klassement vermelden, anders matig, goed, sterk of zeer sterk.

Inschrijvingsgeld:

6 euro per persoon voor 1 discipline, 10 euro voor 2 disciplines, te betalen in de zaal.

Materiaal stand:

Dit jaar zal er ook de gelegenheid zijn tot het aankopen van alle badmintonmateriaal. Er zal een winkel voorzien worden van HW-Badmintonland, voor al uw advies en aankopen!